Przedstawiamy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?
Przełom maja i czerwca to dla tysięcy tegorocznych maturzystów (i nie tylko) czas, kiedy myślą już o
rekrutacjach na studia wyższe. Tysiące abiturientów bierze pod uwagę studia na jednym z kierunków
marketingowych. Jako największy w Polsce portal branżowy zajmujący się branżą marketingu,
przedstawiamy Państwu nasz pierwszy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?”
„Kierunek marketing, i co dalej?” to praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy rozważają studia i
karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej. Wierzymy, że nasza publikacja pozwoli poznać ten
segment rynku z jak najlepszej strony i pomoże w podjęciu decyzji o wyborze studiów. To ważna
zwłaszcza w dzisiejszym, pełnym
dynamicznych zmian świecie.
Publikacja „Kierunek marketing, i co dalej?” stanowi praktyczną pigułkę wiedzy dla osób, które myślą o
karierze w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej – niezależnie, czy są dopiero po maturze,
czy już z dyplomem w ręku. Pokazujemy, jak ciekawa i rozwijająca może być praca w opisywanej tu branży
– pisze we wstępie redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik.
W dodatku znajdziecie:
- Rozmowę z dr hab. Sławomirem Gawrońskim o studiach z perspektywy wykładowcy
- Trendy w marketingu, które warto śledzić
- Mapę zawodów marketingowych
- Siatkę zarobków w branży komunikacji marketingowej
- Jakich kompetencji marketingowych szuka biznes
- Praktyczne Q&A dla przyszłych studentów
Pobierz dodatek specjalny pod linkiem: Kierunek marketing
Zapraszamy do lektury!