Przedstawiamy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?

Przełom maja i czerwca to dla tysięcy tegorocznych maturzystów (i nie tylko) czas, kiedy myślą już o rekrutacjach na studia wyższe. Tysiące abiturientów bierze pod uwagę studia na jednym z kierunków marketingowych. Jako największy w Polsce portal branżowy zajmujący się branżą marketingu, przedstawiamy Państwu nasz pierwszy dodatek specjalny „Kierunek marketing, i co dalej?”

„Kierunek marketing, i co dalej?” to praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy rozważają studia i karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej. Wierzymy, że nasza publikacja pozwoli poznać ten segment rynku z jak najlepszej strony i pomoże w podjęciu decyzji o wyborze studiów. To ważna zwłaszcza w dzisiejszym, pełnym dynamicznych zmian świecie.

Publikacja „Kierunek marketing, i co dalej?” stanowi praktyczną pigułkę wiedzy dla osób, które myślą o karierze w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej – niezależnie, czy są dopiero po maturze, czy już z dyplomem w ręku. Pokazujemy, jak ciekawa i rozwijająca może być praca w opisywanej tu branży – pisze we wstępie redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik.

W dodatku znajdziecie:

  • Rozmowę z dr hab. Sławomirem Gawrońskim o studiach z perspektywy wykładowcy
  • Trendy w marketingu, które warto śledzić
  • Mapę zawodów marketingowych
  • Siatkę zarobków w branży komunikacji marketingowej
  • Jakich kompetencji marketingowych szuka biznes
  • Praktyczne Q&A dla przyszłych studentów

Pobierz dodatek specjalny pod linkiem: Kierunek marketing

Zapraszamy do lektury!